15 februari 2014

Verkiezingscampagne

Beste leden van de afdeling Vlagtwedde van de Partij van de Arbeid,

Op 19 maart zijn de gemeenteraadsverkiezingen. Die worden absoluut spannend en we hebben als afdeling uw steun hard nodig!

Samen met de afdeling Stadskanaal willen we voor de gemeenteraadsverkiezingen een advertentie in de Nieuwsbode zetten. Daarin roepen wij, leden en belangstellenden, op om op de PvdA te stemmen. Daarom vragen wij van u een financiële bijdrage. We denken aan een bedrag van € 10 tot € 25, maar elk bedrag is welkom. Ons rekeningnummer NL39RABO 0369218310  t.n.v. PvdA afdeling Vlagtwedde.

Onder de advertentie komen de namen van degenen die meedoen te staan. Als u uw naam niet vermeld wilt hebben, maar wel een bijdrage wilt storten, dan kan dat natuurlijk ook. Zet u dan bij de mededelingen ‘naam niet vermelden’.  Ook als u een andere naam wilt vermelden dan de naam van uw bankrekening, laat dat dan even weten. U kunt hierover ook bellen met onze campagnecoördinator, Marga Kieffer, 0599-587969 of mailen naar margakieffer@live.nl

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

Bestuur PvdA-Vlagtwedde